رازهای نهفته در عشق
عاشقانه ترین پسر
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
بزرگترین وب عکس دختر
هر چی دلت می خواد
در انتظار
تنهاترین تنها
everything
delbar21
متفاوت ترین فروشگاه اینترنتی ایران
فقط دخترا
LOoOoOoOoOoOVE
سوژه خنده
¸.• وبلاگ تفریحی یاس •.¸
دل درد غروب
HAME CHIZ
اخبار رئال مادرید
عاشقترین پسر
Mu$ic BaZ
eadownload
خفنترینها +20
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خفنترینها و آدرس toooptarin.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 116619
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



باکس هوشمند ام دی پارس
Share/Bookmark منوي اصلي
صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو مطالب
عناوین مطالب وبلاگ


نويسندگان
erfan bestboy

آرشيو وبلاگ
تير 1390


 
جمعه 17 تير 1390برچسب:, :: 13:22 :: نويسنده : erfan bestboy

 

آخی چه قدر راز نهفتههههههههههههههه.

 

 

گر قصد جذب کردن چيزي يا کسي را به طرف خود داريد بايستي به آن عشق بورزيد، بي اينکه انتظار عشق و محبت از جانب مقابل را داشته باشيد. به همه ي افراد چه کساني که به شما محبت کرده اند و چه کساني که با شما بدرفتار بوده اند، محبت کنيد و براي آنها از خدا طلب خير و بخشش کنيد. 

 

وين داير: «عشق خود را نثار کساني کنيد که با شما در تعارض و تخاصم اند. عشق ورزيدن به کساني که شيرين و نازنين و دوست داشتني اند کار آساني است. براي اينکه عمق عشق را در قلب خود تجربه کنيد، ببينيد چقدر آنان را که تحمل شان براي تان دشوار است دوست مي داريد.» به ياد داشته باشيد که ابراز عشق به ديگران اعتماد به نفس و خودباروي شما را افزايش مي دهد و ارتباطتان را با انسان هاي ديگر که کليد موفقيت شما در زندگي است، مستحکم مي سازد. 

 

براي ايجاد عشق و محبت لازم نيست کار عجيب و خارق العاده اي انجام دهيم و خيال کنيم عاشقي دشوار است. بلکه عشق و عاشقي لذت بردن از زندگي و لحظات عمر و حتي لذت بردن از کارهاي کوچک و پيش پا افتاده است. 

 

ما نمي توانيم کارهاي بزرگي را روي اين کره ي خاکي انجام دهيم اما مي توانيم کارهاي کوچک را با عشق هاي بزرگ انجام دهيم و کاري کوچک که با عشقي بزرگ انجام مي گيرد ديگر کاري کوچک نيست، کاري است بزرگ و کارهاي بزرگ نتايجي بزرگ در پي دارند.» 

 

عشق يعني خود را به لحظه ها سپردن. عشق يعني بودن کنار ديگري و همراهي با او. عشق يعني فراموشي خودخواهي. يافتن شريکي آرماني براي زندگي، بهترين و طبيعي ترين راه براي رسيدن به يک زندگي ايده آل همراه با عشق است. ازدواج زيباترين و صميمانه ترين رابطه ي موجود در دنيا و پيوندي بسيار زيبا و پاک بين دو جسم، دو ذهن، دو قلب، دو روح و در يک کلام پيوند بين دو انسان از تمام جهات است. زندگي زناشويي يعني سهيم شدن در لحظات و خاطرات، خوشي ها و شادي ها، غم ها و ناراحتي ها. 

 

عشق يعني خود را به لحظه ها سپردن. عشق يعني بودن کنار ديگري و همراهي با او. عشق يعني فراموشي خودخواهي. 

 

اگر به دنبال يافتن همسر ايده آل خود هستيد، بهتر است در آغاز مشخصات و خصوصيات همسر دلخواه تان را در ذهن خود شناسايي کنيد، سپس آنها را کامل و با دقت در دفترچه اي يادداشت کنيد و از اين پس در پي فردي با اين مشخصات باشيد. يکي از فايده هاي اين روش آن است که مانع از انتخاب هاي سست و غيرمعقول مي شود، زيرا مبناي بسياري از انتخاب هاي اشتباه، کوتاه بيني و در دسترس بودن افراد است. اکثر افراد فکر مي کنند اولين کسي که بر سر راه شان قرار گرفت، بنابر تقدير و قسمت همان همسر آرماني و ايده آل آنها خواهد بود. البته ممکن است در برخي از موارد همين طور هم باشد. اطمينان داشته باشيد که اگر ويژگي هاي همسر دلخواه تان را روي کاغذ بياوريد و او را در ذهن خود مجسم کنيد و به آمدنش ايمان بياوريد، روياي شما به حقيقت مي پيوندد و کسي را که به روياي شما نزديک تر است خواهيد يافت.
 



نظرات شما عزیزان:

sahra
ساعت19:11---30 فروردين 1391




salam dosteh aziz man ghablan tavasote webe shoma link shodeh bodam ama be dalil moshkelati majbor shodam adreseh webamo avaz konam mamnon misham mano ba adrese jadid link koni

mer30

http://sahra26.loxblog.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: